Nana Vaaben
External Lecturer
Department of Anthropology
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
ORCID: 0000-0001-9840-3518
1 - 4 out of 4Page size: 10
- 2015
- Published
At Lede Efter Læring: Ledelse og organiseringer i den reformerede skole
Vaaben, Nana (ed.) & Bjerg, H. (ed.), 1 Oct 2015, Samfundslitteratur. 399 p.Research output: Book/Report › Anthology › Research › peer-review
- Published
Indledning
Vaaben, Nana & Bjerg, H., 1 Oct 2015, At Lede efter Læring: Ledelse og organiseringer i den reformerede skole. Vaaben, N. & Bjerg, H. (eds.). Samfundslitteratur, p. 13-28 16 p.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
- Published
Striden om Tiden: Når tidsstyring griber ind i professionelles motivation og selvforståelse
Vaaben, Nana & Bjerg, H., 1 Oct 2015, At Lede efter Læring: Ledelse og organiseringer i den reformerede skole. Vaaben, N. & Bjerg, H. (eds.). Samfundslitteratur, p. 318-338 21 p.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
- Published
Mens sparekniven svinges, sidder syge børn i kø: Der sidder nogle regnedrenge et sted langt væk fra hospitalerne og fantaserer om, at alt kan accelereres. For min søn og uendeligt mange andre er resultatet det modsatte: Vi venter og venter, mens personalet på børneafdelingen undskylder og undskylder
Vaaben, Nana, 21 Jul 2015, In: Information . 1 p.Research output: Contribution to journal › Contribution to newspaper - Feature article › Communication
ID: 35420248
Most downloads
-
6812
downloads
Innovations-, samarbejds- og styringsfantasmer i det offentlige
Research output: Book/Report › Ph.D. thesis › Research
-
4960
downloads
A declaration of Love as counter Strategy: A fantastic analysis of the management of work, time, and teachers
Research output: Contribution to conference › Paper › Research
Published -
1289
downloads
Reconsidering Innovation: Dreamed potentials and the value of professional practice
Research output: Contribution to conference › Paper › Research
Published